Sista helgen i maj

Helgen var verkligen en mycket rolig sådan. Allt ifrån allsång till födelsedagsfirande. Även träningsvärk i vaderna efter att ha skakat på rumpan har det blivit. Att det blev en tredagars tillhör verkligen inte något som brukar ske. Nää jag är allt gammal och grå när det gäller festande, senast jag var ute och festade så här måste ha varit när man precis fyllt 20 år.. Men så vaknar jag upp till en måndag med fint väder och mår som en överkörd och nergrävd grävling... Jag är förkyld, igen! Jag tror jag blir tokig.




Skulle försöka ladda upp bilder från helgen men datorn vill inte riktigt det jag vill om man säger så. Det blev en bild iaf från igår på kladdkakan som jag bakade åt ett kommande födelsedagsbarn denna vecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0