Back in town

Då var man tillbaka i Östersund igen. Nu ska jag bara stå ut med att bo här i 6 månader sen är det dags för mig att flytta söderut. Jag har verkligen insett under denna helg hur mycket jag saknar att vistas i Stockholm omnejd. Helgen var hur bra som hellst! Lördagen bjöd på strålande sol med en galen hetta, fotbollsmatch, mys och filmtittande. Tanken va att jag och Niclas skulle fiska i söndags men då ville inte riktigt vädret det, tokregn och åska gjorde att vi var blötare än vad man är efter en dusch.. Egentligen skulle jag åkt hem till Östersund igår, men det blev inte riktigt så, utan jag blev kvar i Uppsala och plugg på Norrlands. Såg filmen Prince of Persia, en riktigt bra film :D Helt klart värd att gå och se på bio! Nu är jag då som sagt hemma. Men var är våren och sommaren? Värme hallå!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var ju riktigt dålig, jag och p såg den i helgen!

2010-05-26 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0