Accepterar mitt öde

Efter att ha varit krasslig ett bra tag nu ger jag upp.. Jag har ignorerat att jag är lite krasslig för kanske är det just när man ignorerar det hela som man blir frisk. Men icke! Gott folk det funkar inte att ignorera förkylningar. Det är bara att acceptera läget och lägga sig i sängen och vänta på helvetet som ska bryta ut...

Men bara för att att jag accepterar det hela betyder det inte att jag tänker lägga mig ner och dö, åhnej.. Här ska det skrivas och pluggas tills tangenterna rammlar av datorn ;)




Kommentarer
Postat av: Sanna

Krya på dig Anna!

Hoppas det inte är det jag dragits med i tre veckor... Feber, halsont, öronont, seg kropp... Nu hoppas jag på att bli frisk så det kan bli lite party på fredag!

2010-05-19 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0