Vakna problem

Något är fel... Jag vaknar inte på morgonen längre. Igår kväll ställde jag fyra (!!!!) alarm, varav en låter som om någon står och slår på en kastrull vid ens öra. Men vaknade jag?! Nej såklart, jag vaknade tre timmar senare och undrade varför folk gick utanför mitt fönster och pratade, för klockan måste väl ändå vara runt 4 eller 5 på morgonen.. Nej, klockan var då strax efter 10!!!! Helt galet, har hållt på såhär någon vecka nu. Vilket gör mig till ett vrak. Jag gillar inte att sova så länge, jag vill upp och göra en massa saker. Men jag vet iaf vad detta innebär. Börjar det brinna här i huset så kan väl någon komma och rädda mig eftersom jag inte ens kan vakna av en väckarklocka som kan väcka mina grannar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0