Otroligt

Jag är vaken!! Woohoo! Har inte direkt sovit något under natten, somnade vid två och vaknade strax efter halv sex av ett ryck och vågade inte somna om igen. Så nu kommer jag att gäspa mig dagen igenom. Förhoppningsvis är detta början till att jag inte kommer att sova mig mornarna igenom och att jag somnar i tid. Vad bjuder dagen på idag då? Jo, vid åtta är det dags för uppsats och opponering där jag är biopponent. Kommer bli roligt :) Vid lunch blir det att skynda sig till jobbet för att jobba några timmar. Dom rikngde igår och det verkade lite kris då semestrar redan bröjat och någon var sjuk. Men det gör inget för mig för jag gillar att jobba, alltid lika roligt att vara där. Ikväll blir det date med Mari eftersom hon åker hem till sina föräldrar på fredag och sen åker jag till Stockholm, och när hon åker tillbaka för att hämta med "sitt liv" så är jag inte här. Blir nog lite bodybalance för att avsluta dagen!

Nu ska jag göra mig redo för denna fullspekade dag!


Hoppas du får en fin dag med sol och värme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0